zaterdag 16 mei 2009

Pallieter - Emblem

Vast Volgen 13/15
Beginstukje was wat moeilijk vond ik, van kegel beginnen dan geleider over cavaletti en hond niet, rond kegel draaien en weer terug naar de cavaletti en weer het hetzelfde, dan weer rond kegel draaien en nog eens terug naar die cavaletti dit keer samen met hond erover, dan nog eens een achtje rond kegels en sla-om rond bandjes, dan rond een bandje met smalle doorgang aan de trap en dan voet. Kai had 2 halve meters, aan die trap (wilde de trap op) en dan in het achtje was hij wat verward doordat ik hem 2 keer had weggeduwd met mijn been bij de cavalettis zodat hij er niet mee over ging en volgde dus een stukje minder goed.
Los volgen 13/15
Heel makkelijk, een half meterke en een wacht van het baasje ergens.
2 min 10/10
Onderbreking 19/20
Alleen de voet kwijt. Heel goed gedaan van Kai, mooie snelheid dit keer.
Houdingen 9/10
Bij beginhouding liggen ging Kai even terug zitten, dus bijbevel gegeven.
Apport 13/15
Zitvoor doet hij nog niet dus dat zijn we altijd kwijt en dan laat baasje nog eens de apport uit de handen vallen, dus een laat vallen van het baasje en dit keer niet van Kai.
Plaatske 0/15
1 week een perfect plaatske de andere week het tegenovergestelde.
Ik roep Kai in zitvoor en hij draait ineens rechts af, bijbevel en dan gaat hij in zitvoor, maar toen wist ik al dat het niks ging worden. Ik zend hem terug naar de plaats en hij gaat weer naar rechts, blijft daar snuffelen. Ik geef een paar bijbevelen en hij gaat uiteindelijk op weg naar de plaats maar hij weet het niet meer en gaat dan maar aan het kegeltje van de 4m liggen (er stonden op elke meter een kegelachtig iets).

Totaal 77/100

Geen opmerkingen: