zondag 10 mei 2009

Kemposch - Rijkevorsel

2 min liggen 10/10
Houdingen 8/10
Beginhouding liggen, dan zit (2 bijbevelen nodig), dan staan.
Los volgen 12/15
Was weer niet heel goed, Kai had last van de warmte. En baasje ook denk ik want nog eens een keer een AW-1. Dan ook nog een bijbevel gegeven en een kan dichter op mijn papier. Kai was dus de hele tijd ver achter.
Onderbreking 7/20
Hier geen last van de warmte, integendeel. Het was een lange onderbreking en dus kon Kai weer niet wachten, hij ging staan en ging 1m naar voren. Bleef daar dan gelukkig staan, ik roep hem en daar was ineens zijn pit die hij miste in de losse volg. Het was weer een raket. Ik zeg af, maar hij loopt nog wat door, nog eens af en dan blijft hij staan. Uiteindelijk 7m te ver. Dan zitvoor was goed, voet niet.
Plaats zenden 15/15
Een hele lange plaats prima gedaan van Kai.
Apport 0/15
Beginpunt was de plaats. Kai vertrekt maar stopt ineens aan een bus en blijft daar de grond doorsnuffelen, bijbevelen halen niks uit, dan ga ik naar hem toe en gaat hij toch zijn apport halen. Kai zou niet de enige zijn die op deze plaats blijft hangen, zowel bij plaatske als de apport. Het rook daar heel interessant.
Vaste volg 14/15
Moeilijk begin. Lang stuk achterwaarts gaan en je moest op een dunne strook beton blijven. Bij het draaien om voorwaarst te gaan heb ik het gras aangeraakt en kreeg zoals vele anderen voor mij en na mij een aw-1.

Totaal 66/100

Geen opmerkingen: