zaterdag 2 mei 2009

DDV - Herentals

Vaste volg 15/15
Los Volgen 12/15
12 is eigenlijk nog veel te veel, Kai was er niet echt bij. Het ging al mis in het begin, hij lette niet op en zag niet dat ik draaide ik dus maar een bijbevel gegeven. Tussendoor heb ik echt heel traag gegaan omdat hij achter bleef. Moesten dan ook nog eens lopen en mijn lopen was meer snelwandelen.
Plaatske 10/15
Oproepen: 1/2m, BB, V2
Terug: 1M
De weg ernaar toe deed Kai hetzelfde als bij de losse volg, weer niet aan het opletten dus een halve meter. En dan ook 2 gemiste voeten.
10min 10/10
Ik vreesde er wel voor dat hij het ging aftrappen, want hij zag in de verte een hond lopen warmee ze aan het oefenen waren, het was echt nipt hoor ;-)
Onderbreking 12/20
1M te vroeg (foutje van baasje)
5M te ver gaan liggen
BBA
Hij was weer veel te snel, beetje hyperactief weer.
Houdingen 6/10
Beginhouding liggen ging goed, dan was het zitten, maar hij zat weer met zijn neus in het gras. Eerste bijbevel niks reactie. Nog maar een bijbevel en Kai was zo ver met zijn gedachten dat hij dacht dat hij een zitvoor moest doen. Hij vliegt vooruit en stopt dan ineens op 2M, wist hij ineens weer waar we mee bezig waren. Maar welke houding moest hij nu weer doen, dus bleef hij even staan. De keurmeesters zeggen we zullen even wachten en ja hoor hij weet het weer en gaat zitten. Dan staan geen probleem.
Apport 13/15
Laat vallen en geen zitvoor (maar dat laatste doet hij nog niet op wedstrijd)

Totaal 78/100

Geen opmerkingen: