zaterdag 11 oktober 2008

Teken

Vandaag weer eens gaan wandelen in domein de Hoge Mouw. Lotje en Kai samen meegenomen en een stukje boswandeling gedaan. De losloopweide dit keer overgeslagen, het was er wat druk en sinds Lotje niet zo sociaal dus niet zo'n goed idee om er met haar naartoe te gaan. De hondjes hebben zich weer uitgeleefd. Maar bij thuiskomst bleek dat ze ergens in een tekennest gezeten hadden. Ik heb van Kai er 5 afgehaald, Lotje had er meer dan 15 en dan ook nog van die vervelende kleine nimfen. Ik heb Lotje dan maar bad ingedaan, nadien nog eens goed nagekeken, doorgekamd en extra tekenspray erop. Ik weet zeker dat ze er nog niet allemaal af zijn, het zal afwachten zijn de komende dagen of ik er nog vind. Bij Kai viel het nog mee, maar het is moeilijk te zien met zijn vacht. Ik geef ze wel pipetjes voor teken en vlooien, maar die waren uitgewerkt en ik dacht zal voor 1 keer geen kwaad kunnen, dus wel dan spijtig genoeg. Tja niets aan te doen, dat hoort erbij bij wandelingen.
En dan nu nog eens wat foto's van vandaag:
Vliegende Kai

Lotje mooi staan

Spoortje volgen

Geurtje oppikken

Fit Lotje

Op weg naar huis, daag bos tot de volgende keer:

Moe Lotje

Geen opmerkingen: