zondag 6 januari 2008

Show Hoogstraten

Vandaag Kai's eerste echte show (en mijn ook), maar in de jeugdklas nog maar ;)
Ik was al superzenuwachtig toen we hier vertrokken en dat werd er niet beter op toen ik vernam dat er eerst nog alle poedelrassen, de maltezers, havanezen en bichon frisé aan bod kwamen voor het leeuwhondje. Dus dan nog extra lang wachten. Toen ik uiteindelijk aan de beurt was, ging de keuring supersnel (ik wist niet dat dat zo snel gedaan was). Ik ben vergeten Kai zijn poten juist te zetten, had ook niet zoveel tijd en Kai trok heel erg aan de leiband. Kai kreeg toch uitmuntend en dat was het dan.
Kai heeft heel veel mensen kunnen overtuigen om hem te aaien, maar hij vond het eigenlijk maar saai en zat constant te geeuwen van verveling. Ik had al een paar keer rondgewandeld met hem, maar het is toch moeilijk om zo'n energiebommetje als Kai rustig te houden. Volgende keer gaat in ieder geval de bench mee, misschien dat hij dan rustig wordt.

Geen opmerkingen: