zondag 8 maart 2009

VHV Lille

Vast Volgen 15/15
Heel makklijk, maar veel sla-om en achtjes.
Los Volgen 14/15
Bij los volgen moest je 2 keer door een houten vierkant met opstaande rand, ik vreesde ervoor sinds Kai altijd een heel erge angst heeft gehad voor toestellen. Eerste vierkantje twijfelde hij wat dus 1/2meterke. 2de vierkant ging hij mooi mee door.
Plaatske 9/15
Kai vond het plaatske weer te interessant, dus weer een bijbevel om hem bij mij te krijgen. Ook bijbevel in het begin om te liggen, hij was al aan het snuffelen en zijn gedachten waren ergens anders. Terugsturen, hij was goed op weg, maar rook iets en dacht ik zal daar dan maar gaan liggen op 3m van zijn plaats.
Onderbreking 15/20
Mooi tempo, maar er stond een bloempot voor de kegels dus ik zag niet waar ik moest roepen. 1m te vroeg geroepen dus, Kai wandelde nog wat vooruit dus nog eens een bijbevel en hij lag 1m te ver. Dan terugoproepen moest je voor een liggende kegel staan, Kai kan de voet nog niet als er iets achter mij staat, dus word extra oefenen.
Houdingen 10/10
Je moest de leiband aan laten, dan leiband laten vallen en vlak voor de hond gaan staan, zoals bij de zitvoor. En dan de houdingen. Deed Kai perfect.
Apport 11/15
Vertrek, bijbevel en laat vallen. Bijbevel heeft hij lange tijd niet nodig gehad, maar hij was afgeleid, net nu we echt de puntjes nodig hebben.

Dus we eindigen op 84/100

Geen opmerkingen: