zaterdag 26 mei 2007

Kai is thuis

Alles is goed verlopen. Ik heb de honden laten kennismaken in de tuin. Met Lotje was alles ineens ok (al negeerde ze hem eerst wel wat en nu ook nog een beetje), maar van Lima (golden retriever kruising) had hij wel wat bang en hij beet en gromde ernaar, nu is Lima zelf dus wat bang van Kai. Lotje wilde zelfs met hem spelen, maar dat zag Kai nog niet echt zitten. Toen ik hem mee naar mijn kamer nam om hem de bench te tonen, ging hij erin liggen en viel in slaap, dus dat is toch ook al iets goed. Lotje begon ineens al haar speelgoed dat in mijn kamer ligt op mijn bed te verzamelen. Maar ze laat hem er wel mee spelen. Hij heeft uit de ongeveer 50 speelgoedjes die in huis liggen al eentje gekozen en hij apporteert er zelfs al mee.

De foto's:

Geen opmerkingen: